Tuntutlah ilmu sebelum ilmu itu diangkat. Ilmu diangkat dengan meninggalnya para ulama. Orang yang berilmu dan orang yang menuntut ilmu memiliki kedudukan yang sama dalam hal pahala. Sesungguhnya manusia itu hanya ada dua, orang yang berilmu dan orang yang menuntut ilmu. Dan tidak ada kebaikan pada diri manusia yang selainnya.

(Abu Darda')

siapa saya?

My photo
hanya seorang insan yang ingin membersihkan diri ini dari segala dosa..andai saja air mata ini dapat membasuh segala dosaku,maka ku pohon padaMU ya Allah janganlah Engkau keringkan ia dari mengalir ke pipi..aku hanyalah hambaMu yang hina..yang mengharap pengampunan dariMu..yang mencari jalanMu..yang akhirnya pasti kembali padaMu..
gravatar

RAHSIA AIR LIUR BASI DI LELANGIT

Pernahkah anda mendengar
rahsia keajaiban air liur basi
dilelangit mulut, inilah rahsia
keagungan ALLAH, melalui
rancangan Istimewa bersama
Dato ’ Dr. Fadillah Kamsah,
beliau memberitahu beliau
telah meninggalkan cermin
mata hampir 2 tahun setelah
mengamalkan petua
mengambil air liur basi
dilelangit mulut ketika bangun
pagi, dan menyapukan pada
kelopak mata, saya ada
mencuba untuk merasai sendiri
keberkesanannya,
menakjubkan, saya rasa mata
saya terang sangat, walaupun
saya bukan berkaca mata
sebelum ini, dan rasa
mengantuk saya terus hilang,
biasanya dengan tidur selama 3
jam sahaja setiap hari, rasa
mengantuk saya susah nak
hilang, tapi dengan petua ini,
lain pula rasanya. Walau apa
pun kita ikhtiar, hanya ALLAH
yang menentukan.
*Saya yg diatas tak dapat di
kesan siapakah gerangannya

Islamic Hijri Calendar

Followers

leave ur comments here ^_^

visit me on Facebook ^_^

Popular Posts Last 7 days

Popular Posts All Time

Archive