Tuntutlah ilmu sebelum ilmu itu diangkat. Ilmu diangkat dengan meninggalnya para ulama. Orang yang berilmu dan orang yang menuntut ilmu memiliki kedudukan yang sama dalam hal pahala. Sesungguhnya manusia itu hanya ada dua, orang yang berilmu dan orang yang menuntut ilmu. Dan tidak ada kebaikan pada diri manusia yang selainnya.

(Abu Darda')

siapa saya?

My photo
hanya seorang insan yang ingin membersihkan diri ini dari segala dosa..andai saja air mata ini dapat membasuh segala dosaku,maka ku pohon padaMU ya Allah janganlah Engkau keringkan ia dari mengalir ke pipi..aku hanyalah hambaMu yang hina..yang mengharap pengampunan dariMu..yang mencari jalanMu..yang akhirnya pasti kembali padaMu..
gravatar

PADAN MUKA UMAT ISLAM MELAYU!

Manchester United dan beberapa Kelab Bola Sepak yang lain ... See Moreadalah s...alahsatu agenda Freemason untok melekakan umat Islam sedunia. Ini keranahari demi hari kita akan menyaksikan terbarainya penipuan yang kitasering tidak sedar. Siapakah Malcolm Glazer?Malcolm Glazeradalah Pemilik Kelab Manchester United. Kelab bola sepak yang umatMelayu suka tengok. Sanggop tak tido atau lebih tepat, sanggop tengokbola sepak jauh-jauh malam dari duduk bertasbih di tikar semayang.Sampai hati umat Islam Melayu buat tuhan Allah SWT macam ni.. Sampaihati..Malcolm Glazer adalah anak kelima daripada tujuh orangadik beradik Yahudi Amerika Syarikat. Malcolm Glazer adalah anggotaFREEMASON yang mendokong fahaman Zionis. Propaganda bola sepak inimerupakan propaganda daripada FREEMASON untok melekakan umat manusiadaripada agama mereka terutamanya ISLAM. Mereka cuba memisahkan agamadaripada umat manusia lalu menghiburkan dengan sukan-sukan konvensionalyang besar. Cuba bayangkan, jika pada ketika ini ada Tahlil diMasjid Jamek Kola Lompor dan pada masa yang sama ada perlawanan BolaSepak Manchester United lawan Kampong FC contohnya, maka tempat manayang akan mendapat kunjungan tertinggi? Anda jawab dalam hati. Jangantipu.. Ianya benar.. Kita mempunyai jawapan yang sama.. Percayalahjawapan kita sama..Perhatikan logo di Manchester United.Sebenarnya logo tersebut mempunyai unsur-unsur Masonic iaitu jikadiperhatikan betul-betul bentuknya menyerupai SATU MATA!SATU MATAberarti Antichrist/Dajjal! Mereka adalah pengikut Dajjal dan sediamembentang carpet merah untuk Kedatangan Dajjal. Warna merahsememangnya menjadi kesukaan bagi anggota FREEMASON.Lalu, di bawah SATU MATA ini terdapat perkataan UNITED, ini apa artinya?BERSATU DI BAWAH SATU MATA!BERSATU DI BAWAH AD DAJJAL AL MASIH!Dipihak manakah kita? Selebihnya tafsiran sendiri. Kalau tak percayaMalcolm Glazer itu siapa, Google saja nama Laknatullah ini.Sedarlah...Sedarlah...

Anak Palestin berlari-lari ketakutan, kitasedang bersorak gol!!!!! Ingat, umat Palestin menuntut ini di padang masyhar Allah nanti.

Islamic Hijri Calendar

Followers

leave ur comments here ^_^

visit me on Facebook ^_^

Popular Posts Last 7 days

Popular Posts All Time

Archive